Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Verkaveling – 96 woningen – 12 verschillende types 11 jaren 3 weken geleden #4208

  • Simon
  • Simon's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 1
Beste,

Hoe pak ik dit het best aan in REVIT. Als ik de volledige verkaveling wil uittekenen in revit en zo een totaalbeeld van de verkaveling krijg. Maar niet op die manier dat ik woningen van het zelfde type meerdere keren moet tekenen (als er dan later aanpassingen aan moeten gebeuren is dit gekkenwerk). Dus 1 maal een type tekenen en dan meerdere malen op het terrein plaatsen en dit op verschillende niveaus. Doe ik dit via een Group of met files te linken? Grootste probleem is die verschillende niveaus.
Iemand ervaring mee? Tips? Oplossingen?


Alvast bedankt,
Simon
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Verkaveling – 96 woningen – 12 verschillende types 11 jaren 2 weken geleden #4240

  • bronstijn
  • bronstijn's Profielfoto
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Berichten: 7
  • Karma: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik zou dit idd nooit in een bestand bewerken. Dus 12 projectbestanden met de verschillende types (met bijbehorende plotsheets e.d.) en een verkavelings-/totaalbestand met de verschillende types erin gelinkt. Deze kun je in principe op vrije hoogte plaatsen, maar let er wel op dat de gebruikte hoogtematen in de onderdeelbestanden slaan op de hoogtes van dat bestand, dus ten opzichte van het daar gebruikte Peil. Onderlinge Peilverschillen zul je zelf moeten regelen/vertalen.

Grtn,
René Bronstijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grtn,
René Bronstijn.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: LaurensRemyAdKeulemansbjwprinsen
Tijd voor maken pagina: 0.139 seconden

Deel deze pagina