Gegroet,
We ondervinden problemen in Revit die naar onze mening te maken hebben met de jaarwisseling. Op het AUGI forum zijn in 4 dagen al
6 pagina's volgekliederd
met problemen en discussies over aansprakelijkheid.
In de EULA staat dat er een mogelijkheid is om in dit soort situaties de overeenkomst te ontbinden.
Wie heeft nog meer problemen ondervonden na de jaarwisseling? Is er al een officiële lezing van Autodesk uitgegaan naar de leveranciers?
EDIT
Autodesk is zo goed geweest om een
supportpagina
te bouwen.
Hun oplossing:
Error message displayed when performing certain tasks
Published date: 2008-01-03
ID: TS1079766
Applies to:
AutoCAD Revit MEP Suite 2008
Revit® Architecture 2008
Autodesk® Revit® Building 9.1
Autodesk® Revit® Building 9
Revit® Structure 2008
Autodesk® Revit® Structure 4
Issue
When you tried to open a Revit 8.1 (or earlier version) file in Revit 9.0, 9.1, or 2008, you received a "Failed to Open" message.
Or
When you were editing a group, saving a view, group or schedule from the project browser, or starting a project without using a template, you received an "Unspecified Error" message.
Solution
This issue will only occur in January, 2008. As of February 1st, 2008, this issue will no longer occur.
To work around this issue
On the Start menu (Windows), click Settings > Control Panel.
In Control Panel, double-click Date and Time.
In the Date and Time Properties dialog box, on the Date and Time tab, change the month to any month other than January.
Click OK.
Perform the required task.
Change the system date back to the current date.
Warning! Changing the system date can impact other software and utilities on your computer. Please contact your system administrator before making these changes.
Oftewel klok terugzetten, foutgevoelige taak uitvoeren, klok weer goed zetten. Sluit in die tussentijd wel software af die datumgevoelig is, zoals Outlook.