Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Goot met klossen, Void sweep, Uilenbord. 9 jaren 11 maanden geleden #4688

  • a3
  • a3's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Bij het uitwerken van een boerderij kom ik de volgende problemen tegen.
-Onder de goot moeten klossen komen, hoe kan dat het eenvoudigst, of is er ergens een goot met klossen te vinden.
-Bij het maken van een melkmeisje kozijn, krijg ik bij het plaatsen van de void sweep(voor de raamdorpel steen) dat een deel van het kozijn verdwijnt en de wand blijft ongewijzigd, daar wordt geen deel uitgesneden. Wat doe ik fout??
-Daarnaast moet ik een uilenbord maken, hoe kan dit worden gemaakt. Hoe doe ik dat het eenvoudigst, of zijn ook deze ergens te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Goot met klossen, Void sweep, Uilenbord. 9 jaren 11 maanden geleden #4695

  • Henry
  • Henry's Profielfoto
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Berichten: 236
  • Karma: 14
  • Ontvangen bedankjes 20
-klossen, wanneer het je alleen om het uiterlijk gaat (dus niet tbv schedules oid)
plaats een ref plane onderzijde dakvlak, creëer een in-place component als klos, maak er een start-end array-group van.
uiteraard kun je hier dit ook als loadable family maken.
-heb je de sweeps aan een reference line gezet?
heb je het begin en eind van de reference line aan de ref planes van je drie-deling gezet?
heb je getest wanneer je de maatvoering wijzigd, de refline netjes mee loopt?
heb je de wall opening voor het grote muurgat vervangen door een void extrusion?
-als je een roof maakt met een cut-level, het ondergedeelte met schilden het bovengedeelte als zadeldak, dan komt het uilenbord vanzelf.
je kunt gewoon een wall (laatdikte x?) gebruiken als gabels (kopeind) als afbetimmering (bord)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LaurensRemyAdKeulemansbjwprinsen
Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden

Deel deze pagina