Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Re:Een oproep aan fabrikanten en Revit resellers 16 jaren 1 maand geleden #1471

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 4
  • Ontvangen bedankjes 0
Oproep tot stuurgroep standaardisatie Revit content!

Ik heb de discussie op de revitusers site enige tijd gevolgd en ben van mening dat je met opmerkingen en praten over wat anderen moeten doen geen standaard krijgt. Ik wil hierbij dan ook oproepen tot actie, wij, de www.revitusers.nl , willen graag een zo breed mogelijk gedragen standaard opstellen en dat kan alleen met medewerking van zoveel mogelijk Autodesk REVIT gebruikers.

En ja, ik ben van ICN Solutions, een commerciële organisatie (waarvan het soms lijkt dat dit een vies woord is maar naar mijn mening zijn alle leden van www.Revitusers.nl wel werkzaam bij een commerciële organisatie). Maar daarom zijn wij ook alleen maar gebaat bij een zo breed mogelijke standaard! En daarbij komt dat iemand de kosten voor bijeenkomsten, verslagen, drukwerk en dergelijke op zich zal moeten nemen. Maar ook voor ontwikkeling.

Door het grote aantal gebruikers op www.revitusers.nl zou dit een goede basis kunnen zijn voor een gemeenschappelijke standaard. Daarom roep ik hierbij de leden op om deel te nemen aan de stuurgroep Standaardisatie afspraken Autodesk REVIT onder voorzitterschap van Hans Bosma van Hogeschool INHolland Haarlem, om gezamenlijk tot een voorstel te komen voor een zo breed mogelijk gedragen standaardisatie binnen Autodesk REVIT.
Wie voelt zich geroepen om er niet alleen over te praten maar ook tot actie over te gaan kan zich aanmelden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Laurens.
Moderators: LaurensRemyAdKeulemansbjwprinsen
Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden

Deel deze pagina